torstai 15. tammikuuta 2009

Öljyinen kokeilukerta

Tänään harrastimme seksiä, vai pitäisikö sanoa rakastelimme? Pidän ehkä enemmän tuosta seksi sanasta. Fantasia ei ihan niin täyttynyt kuin suunnittelin, sillä kutsuin mieheni vain tuomaan minulle kännykkää makuuhuoneeseen, jonne olin muka mennyt päiväunille. Rintsikoissa ja stringeissä odottelin peiton alla. Stringejä en normaalisti koskaan käytä, eli oli melkoinen yllätys miehelle.

Kävin eilen ostamassa hierontaöljyä Bodyshopista ja sillä mies ensin hieroi selkääni ja vähän alempaakin. Oli tosi rentouttavaa. Siitä juttu sitten eteni vaivattomasti. Ensimmäistä kertaa myös otin miehen kalun suuhuni. Näin ujo ja kokeilunhaluton olen siis. Pienissä erissä ihan jees hommaa nuo suujutut. Siitä tykkään jos mies tekee sitä mulle, mutta vain jos oon käyny just suihkussa. Mies tekikin ajanvarauksen ensi kerraksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti