maanantai 12. tammikuuta 2009

Perustietoja

Jahas, tässä sitä ollaan... kirjoittamassa blogia seksuaalisesta haluttomuudesta ja siitä eroon pääsemisestä.

Olen niukasti alle 30-vuotias avioliitossa elävä nainen. Olemme molemmat opiskelijoita ja yhdessä olemme olleet aika tasan 5 vuotta.

Haluttomuus seksin suhteen on vaivannut minua jo pitkään, aina varmaankin. Nyt haluaisin kuitenkin tehdä asialle jotain. En vaan oikein tiedä mistä lähteä liikkeelle... Seksistä puhuminen on aina ujostuttanut ja ensimmäinen askel onkin itsensä sensuroinnin lopettaminen, koska tarkoitus olisi kuitenkin tämän kirjoittamisen avulla päästä eroon ujoudesta seksistä puhumisen suhteen - ja myös uskaltaa kokeilla asioita makuuhuoneen puolella.

Myös mieheni lukee tätä blogia. Yritänkin täällä kertoa hänelle mistä ehkä pitäisin ja mitä haluaisin hänen tekevän. Eräänlainen seksipäiväkirjakin tästä varmaan tulee.

Kommenttien suhteen olen varovainen. Kommentit julkaistaan heti kun olen ne lukenut läpi. Positiivisia kommentteja, vinkkejä yms. otan tietysti erittäin mielelläni vastaan, mutta en halua kuulla, että suhteemme on tuhoon tuomittu ja ettei minulle ole apua olemassakaan. Nopea googletus kuitenkin paljastaa, että monet naiset ja miehetkin kärsivät haluttomuudesta. Ehkä tästä on apua jollekin muullekin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti